Jesteś tutaj
Strona główna > Gadżety

Sposoby znakowania gadżetów reklamowych

Wykorzystanie gadżetów reklamowych w promocji firmy nie jest dziś niczym dziwnym. Ten sposób rozsławienia swojej firmy wybierają kolejni przedsiębiorcy, dostrzegając jego skuteczność oraz spore możliwości. Sami producenci promocyjnych akcesoriów wychodzą oczekiwaniom swoich klientów i proponują im różnorodne usługi. Chcąc zdecydować się na zamówienie gadżetów reklamowych, możemy wybierać z całej palety rozmaitych artykułów a także technik ich znakowania naszym logotypem. Poniżej przedstawiamy najpopularniejsze sposoby oznaczania artykułów promujących firmę wybranym symbolem oraz informacjami.

Firmy oferujące klientom wytworzenie gadżetów reklamowych mają obecnie w zanadrzu co najmniej kilka technik, którymi wykonują zamawiane akcesoria promocyjne. Różnią się one od siebie trwałością, ceną oraz materiałem, na jaki można nanieść zamawianą grafikę. Jeśli masz zamiar w najbliższym czasie zaopatrzyć się w gadżety reklamujące prowadzony przez ciebie biznes, poznaj kilka najpopularniejszych technik znakowania tego typu artykułów.

Haft komputerowy

Haft komputerowy należy do jednych z najstarszych metod znakowania gadżetów reklamowych. Za pomocą specjalnego sprzętu możliwe jest wykonanie logo naszej firmy na różnego rodzaju tkaninach. Komputerowy haft idealnie sprawdzi się w przypadku promocyjnych t-shirtów, plecaków, czapek, bluz, ręczników i tym podobnych. Za pomocą haftu komputerowego istnieje możliwość nadrukowania dowolnej grafiki w bardzo dobrej jakości. Ten sposób znakowania charakteryzuje się dużą trwałością, precyzją oraz wyjątkową estetyką.

Sitodruk

Innym popularnym rodzajem znakowania gadżetów reklamowych jest tzw. sitodruk. Technika ta polega na mechanicznym lub ręcznym przeciskaniu farby za pomocą rakla przez specjalne sito drukarskie. Ten sposób znakowania znany jest od bardzo dawna i obecnie dobrze spisuje się w przypadku wielu materiałów – np. plastiku, metalu lub drewna. Sitodruk jest wodoodporny i cechuje się dużą trwałością. Oprócz tego trudno odmówić mu pełnego nasycenia barw.

Grawerowanie laserowe

Grawerowanie laserowe polega na wytworzeniu danego znaku za pomocą wiązki laseru sterowanego komputerowo. Metoda ta doskonale sprawdza się w przypadku, zaawansowanych symboli graficznych. Można ją wykorzystać do ozdobienia gadżetów metalowych, drewnianych, skóry czy chociażby szkła. Ten typ oznakowania również jest niezwykle trwały, a na dodatek cechuje się całkowitą powtarzalnością (oznacza to, że oznakowanie poszczególnych egzemplarzy gadżetów będzie dosłownie identyczne). Tak grawerowane są m.in. pendrive: http://www.easyb2b.pl/pamieci-usb-2.

Druk cyfrowy

Czyli tradycyjne, bezdotykowe nanoszenie grafiki na dany produkt. Dzięki zaawansowanym urządzeniom drukującym można obecnie liczyć na wykonanie tego typu oznakowania w bardzo dobrej jakości. Oprócz tego jest to sposób tani i odporny na liczne czynniki zewnętrzne. Doskonale sprawdza się on przede wszystkim w przypadku gadżetów papierowych (np. kalendarzy lub notatników).

Termotransfer

Czyli „wgrzanie” grafiki do danego materiału. Procedura polega na naniesieniu zamówionego logotypu za pomocą gorącej prasy. Wcześniej dany symbol lub grafikę należy przenieść na specjalny papier. Metoda cechująca się wysoką precyzją i trwałością nadruku. Oczywiście możliwe jest wykonanie pełno kolorowego oznakowania.

Dodaj komentarz

Top