Jesteś tutaj
Strona główna > Gadżety

Gadżety reklamowe w strategii promocji firmy – powody, dla których warto je zawrzeć

Kalendarze, koszulki, długopisy, breloczki, pendrive’y, notatniki – to tylko niektóre przykłady gadżetów reklamowych, które firmy wykorzystują do promocji swojej marki. Czy taki typ reklamy to dobry pomysł? Tak! I to co najmniej z kilku względów! Zobacz, dlaczego warto skorzystać z różnorodnych gadżetów podczas procesu promocji swojej firmy.

Już na samym wstępie dodajmy – gadżety reklamowe, choć rozdawane najczęściej za darmo, muszą być przedmiotami użytecznymi oraz wykonanymi z co najmniej niezłej jakości. Podarowanie komuś nawet najmniejszego drobiazgu o lichym wykonaniu, nie najlepiej będzie świadczyć o tych, którzy zdecydowali się na takim przedmiocie umieścić logotyp swojego przedsiębiorstwa. Poznaj kilka zalet skorzystania z gadżetów reklamowych podczas promocji firmy. Dlaczego warto zdecydować się na ten typ reklamy i co możemy, jako właściciele biznesu, na nim zyskać?

Gadżety reklamowe są tanie w produkcji!

Pierwszą zaletą gadżetów reklamowych jest koszt i czas ich produkcji. Ten typ promocji naprawdę nie generuje wysokich kosztów, a może przynieść wiele wymiernych korzyści. Dziś zlecenie wykonania prostych długopisów lub kalendarzy z nazwą naszej firmy oraz danymi kontaktowymi nie jest wyjątkowym przedsięwzięciem. W bardzo prosty i tani sposób jesteśmy w stanie zdobyć wiele materiałów, którymi skutecznie rozreklamujemy swój biznes – więcej przykładów zastosowania gadżetów znajdziesz na blogu EasyB2B.pl.

Trwała reklama

Gadżet reklamowy to przykład działań promocyjnych, które na długo zostają w pamięci klientów. Po otrzymaniu długopisu, notatnika lub jakiegokolwiek innego przydatnego drobiazgu, mało kto zdecyduje się go wyrzucić do kosza. Najczęściej używany jest on sporadycznie w domu, a im dłuższa jest żywotność gadżetu, tym także dłużej sprawdza się on w roli reklamy. Nie oszukujmy się – kalendarz firmowy promujący nasz biznes, to zdecydowanie trwalsza forma reklamy od chociażby ulotki, jaką namolnie wręczymy przechodniowi na ulicy.

Pozytywne skojarzenia z marką

Klienci lubią, gdy otrzymują coś za darmo. Nawet jeśli jest to drobny upominek w postaci gadżetu. Podarowanie smyczy na klucze, pendrive’a lub innego gadżetu reklamowego podświadomie buduje u obdarowanego pozytywną opinię o reklamowanej firmie. W tak prosty sposób zjednujemy sobie klientów, którzy w przyszłości będą być może skłonni skorzystać z naszych usług.

Gadżety to skuteczna forma reklamy

Skuteczność to chyba najważniejsza cecha gadżetów reklamowych. Podarowanie klientowi tego typu drobiazgu powoduje, że nasza marka, prędzej czy później zapisze się w jego pamięci. Choć gadżety reklamowe nie są dziś żadną nowością, to i tak nadal okazują się skuteczną metodą promocji. Zastanów się – dlaczego wciąż korzystają z nich nawet największe przedsiębiorstwa, których budżety pozwalałyby na przeprowadzenie zdecydowanie bardziej kreatywnych i kasowych kampanii reklamowych?

Dodaj komentarz

Top