Jesteś tutaj
Strona główna > Gadżety

Dbanie o promocję na eventach

Spotkania branżowe oraz konferencje tematyczne należą do codzienności każdej firmy oraz osób indywidualnych działających na zróżnicowanych poziomach rynkowej rzeczywistości. Artykuły promocyjne na tego typu spotkaniach prezentują sobą wyjątkowo szeroki zakres produktów. Zaliczają się do nich miedzy innymi maskotki reklamowe, standy, pamflety informacyjne, butony, wizytówki, plakaty, wallscrolle. Nawet jo-jo wykończone logiem lub numerem telefonu może służyć, jako optymalny artykuł promocyjny, który swoją pomysłowością zwraca na siebie uwagę i zostaje w pamięci potencjalnego wspólnika lub klienta.

maskotki reklamowe

Targi, konferencje i networking

Targi, szkolenia oraz konferencje są nie tylko doskonałym miejscem do poznania nowej wiedzy oraz skorygowania tego, co wiemy w praktyce. To przede wszystkim miejsca gdzie można poznać ludzi zarówno z branży, jak i spoza niej, nabrać nowych perspektyw, wysłuchać pomysłów, zorientować się co robi nasza konferencja, no i oczywiście nabyć nowych kontaktów biznesowych. Maskotki reklamowe, jako forma zainteresowania klientów stają się coraz wydajniejsze od standardowych wizytówek – jest to tylko jeden z przykładów artykułów promocyjnych, które wzbudzają u odbiorcy szczególnego rodzaju ciąg myślowy: maskotka = większy koszt = człowiek, który ją wręcza może sobie na nią pozwolić = istnieje długo na rynku = profesjonalista = skorzystam z jego usług. Tym prostym sposobem możliwość złapania nowego, powracającego i dobrze usposobionego (już na samym wstępie) do naszego brandu potencjalnego klienta niepomierne wzrasta.

Budowanie własnej marki

Promowanie się, czyli budowane własnej marki w świadomości odbiorców to cały, długi proces, w którym nieustannie trzeba trzymać rękę na pulsie. Kluczowym jest nie tylko zrobienie pozytywnego, profesjonalnego wrażenia, ale utrzymanie tego wizerunku na długo, również przy zastosowaniu maskotek reklamowych. Statystycznie czas, w którym klient będzie nas pamiętał to ok. 3 miesiące, jeśli nie wykorzysta się wszystkich nadarzających się okazji dla zacieśnienia przyszłej lub istniejącej relacji (przez artykuły promocyjne np. w postaci kuponów, voucherów, casestudy, freebe itp.) to cały włożony trud pójdzie na darmo, a klient odejdzie.

Dodaj komentarz

Top