Jesteś tutaj
Strona główna > Kuchnia i zdrowie

4 sposoby na zrzucenie 4 kilogramów przed wyjazdem nad morze

Wakacje są takim okresem, w którym bardzo wiele czasu spędzamy wśród ludzi. Z uwag na wysokie temperatury odsłaniamy więcej ciała i zależy nam na tym, aby wyglądać jak najlepiej. Nie każdy może pochwalić się piękną i wyćwiczoną sylwetką. Przygotowaliśmy dla was 4 skuteczne sposoby, które pozwolą na zrzucenie 4 kilogramów do wakacyjnego wyjazdu. Nie pozostało już wiele czasu więc będzie zależało nam na skutecznych metodach mogących przynieść szybki rezultat.

  1. Uregulowanie posiłków

Jest to najlepszy sposób, który pozwoli nam pozbyć się szkodliwych substancji z organizmu oraz zatrzymanej wody w organizmie. W ten sposób będziemy mogli stracić nawet do dwóch kilogramów w ciągu tygodnia. Warto zaplanować rozkład posiłków i jeść zawsze w określonych porach i z ustalonymi przerwami między posiłkami. W ten sposób możemy przyśpieszyć metabolizm i sprawić, że organizm sam zacznie zużywać zmagazynowane rezerwy. W ten sposób możemy w ciągu miesiącach zauważyć spadem 4 kilogramów lub więcej. W tym przypadku spadek nie będzie postępował ciągle – ustabilizuje się na pewny poziomie. Utrzymanie tego stylu żywienia sprawi, że zawsze będziemy wyglądali świetnie.

  1. Jedz mniej kalorycznie

Dieta jest najskuteczniejszym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów. Chcąc chudnąć musimy sprawić, aby ilość spożywanych kalorii była mniejsza niż nasze zapotrzebowanie. Ustalenie limitu energii nie jest łatwe, a ma w tym przypadku kluczowe znaczenie. Najczęściej odbywa się to za pomocą prób i błędów. Od ustalonej wartości obcina się około 400 kcal, co pozwala na chudnięcie nawet kilogram tygodniowo. Nie musimy wcale ograniczać ilości jedzenia a jedynie kaloryczność. Rezygnujemy więc z produktów mających wysoką zawartość cukrów i zastępujemy je innymi produktami. Więcej o zdrowym odżywianiu, które ma przełożenie na zrzucenie kilogramów przeczytasz tutaj: http://www.womenshealth.pl/odzywianie,1.

  1. Uprawiaj sporty

Jest to kolejny sposób, który pozwoli na zrzucenie zbędnych kilogramów. Wiele osób nie może przekonać się do diety i z rezygnować ze swoich ulubionych posiłków. Dlatego też zamiast zmniejszania kaloryczności posiłków można zwiększyć zapotrzebowanie. Trenując zmuszamy swój organizm do wysiłku, a ten do tego celu będzie potrzebował energii. Jeżeli nie dostarczymy jej w odpowiedniej ilości to zacznie korzystać z materiału zapasowego, czyli z tkanki podskórnej. W ten sposób można zaobserwować spadek wagi, który będzie proporcjonalny do intensywności treningu. Szczególnie polecane są ćwiczenia kardio – pozwalają na szybką utratę masy ciała.

  1. Zrezygnuj z używek

Używki skutecznie uniemożliwiają stratę wagi i przyczyniają się do zmniejszenia motywacji. Powinniśmy zrezygnować przede wszystkim z kawy (lub ograniczyć do minimum), która pogarsza wchłanialność substancji odżywczych. Powinniśmy odstawić również alkohol, który jest wysokokaloryczny. Powinniśmy też zrezygnować z palenia, które zmniejsza wydolność organizmu i przyczynia się do spowolnienia metabolizmu. Odstawienie tych produktów sprawi, że nie tylko będziemy wyglądać lepiej, ale również będziemy się znacznie lepiej czuć.

Dodaj komentarz

Top