Jesteś tutaj
Strona główna > Sport

3 proste zasady na szybsze spalanie tłuszczu

Lato coraz bliżej, a kto z nas nie marzy o idealnej sylwetce plażowej? Jednak pozbycie się nadprogramowych kilogramów to zadanie nie łatwe. Niezbędne będą wyrzeczenie i ciężki trening, do którego wielu z nas nie może znaleźć motywacji. Nie ma co się oszukiwać – smukła sylwetka czy masa mięśniowa nie zbuduje się sama – jedyny sposób to przestrzeganie diety i ćwiczenia. Jednak wystarczy trzymać się kilku podstawowych zasad, a okaże się, że zalęgające kilogramy będą znikać szybciej niż możecie sobie wyobrazić.

Kilka prostych sposobów na spalanie tłuszczu

  1. Po pierwsze dieta!

Wielu specjalistów jest zgodnych, w tym, że odpowiednio dobrana i zbalansowana dieta to połowa sukcesu. Nie chodzi tu oczywiście o drastyczne zmniejszanie porcji jedzenie czy głodzenie się – może to przynieść zupełnie odwrotny do zamierzonego efekt. Dobra dieta, to taka, na której się je  i to częściej niż normalnie. Spożywanie co najmniej pięciu posiłków dziennie to absolutna podstawa. Oczywiście ogromne znaczenie mają też spożywane kalorie. Jeżeli nie masz ochoty korzystać z usług dietetyka, zbilansowany plan żywieniowy możesz ułożyć we własnym zakresie, pamiętając jednak  o kilku zasadach. Po pierwsze sprawdź swoje dzienne zapotrzebowanie na kalorie – możesz to zrobić korzystając z aplikacji online. Zrzucenie zbędnych kilogramów, będzie od nas wymagało deficytu kalorycznego – pamiętaj jednak by spożycie kalorii rozłożyć na kilka posiłków. Nie możesz też zapominać o mikroelementach – dieta musi być bogata we wszystkie składniki odżywcze.

  1. Nie zapominaj o aktywności fizycznej

To druga składowa, która najmocniej wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej w organizmie. Trzeba jednak pamiętać, że trening musi być odpowiednio dopasowany do naszych potrzeb i możliwości – bardzo wielu z nas ćwiczy nieprawidłowo, przez co trudniej im osiągnąć zamierzony efekt. Jeżeli chcesz pozbyć się tkanki tłuszczowej, najlepiej sprawdzi się trening interwałowy – są to wymagające ćwiczenie, które łączą okresy wzmożonego wysiłku z umiarkowanym treningiem. Jest to jednak forma aktywności, która nie jest polecana początkującym, może bowiem nadmiernie wycieńczać ich ciało. Jeżeli dawno nie trenowałeś, lepiej będzie zacząć od treningu kardio.

  1. Wspomagaj swój organizm

Przy spalaniu zbędnych kilogramów, każda, najmniejsza nawet pomoc może być na wagę złota. Współczesna medycyna i rynek suplementów dla sportowców rozwijają się w zatrważającym wręcz tempie. Oczywiście na szczycie list sprzedażowych są termogeniki, czyli suplement diety, który ułatwia spalanie tkanki tłuszczowej. Trzeba pamiętać, że nie są to magiczne tabletki, które pozwolą nam schudnąć nie ruszając się z domu – niezbędna będzie dieta i trening. Jednak popularne spalacze tłuszczu, to produkt, dzięki któremu zmaksymalizujecie efekty swoich wysiłków na siłowni – sprawdź spalacze na Forum Sportowe.

Dodaj komentarz

Top